Conform Legii nr.544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București asigură accesul la informațiile de interes public din oficiu sau la cerere, prin intermediul compartimentului pentru relatii publice sau al persoanei desemnate in acest scop.Responsabil difuzarea informațiilor publice:
Informații de interes public
Informații de interes public
Conform Legii nr.544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București asigură accesul la informațiile de interes public din oficiu sau la cerere, prin intermediul compartimentului pentru relatii publice sau al persoanei desemnate in acest scop.
Responsabil difuzarea informațiilor publice: Prof.univ.dr. Valentina Tudor
Telefon: 0758.046.111
Email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Modele de cereri şi reclamaţii tip:
- Cerere-tip de solicitare a informaţiilor de interes public model conform hg 123/2002 privind normele de aplicare a legii nr. 544/2001
- Reclamaţie administrativă în cazul răspunsului negativ la cerere
- Reclamaţie adiministrativă în cazul neprimirii vreunui răspuns la cererea de informaţii publice
- Răspuns la cererea de informaţii publice din partea persoanei desemnate de instituţia publică
- Răspuns la reclamaţia administrativă înaintată de petent instituţiei publice
Modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului la acces la informaţiile de interes public solicitate
Aceste modalităţi sunt stipulate în Cap. 3 – „Sancţiuni” al Legii nr. 544/2001, cu modificările ulterioare, privind liberul acces la informaţiile de interes public, după cum urmează:
*ART. 21
(1) Refuzul explicit sau tacit al angajatului desemnat al unei autorităţi ori instituţii publice pentru aplicarea prevederilor prezentei legi constituie abatere şi atrage răspunderea disciplinară a celui vinovat.
(2) Împotriva refuzului prevăzut la alin. (1) se poate depune reclamaţie la conducătorul autorităţii sau al instituţiei publice respective în termen de 30 de zile de la luarea la cunoştinţă de către persoana lezată.
(3) Dacă după cercetarea administrativă reclamaţia se dovedeşte întemeiată, răspunsul se transmite persoanei lezate în termen de 15 zile de la depunerea reclamaţiei şi va conţine atât informaţiile de interes public solicitate iniţial, cât şi menţionarea sancţiunilor disciplinare luate împotriva celui vinovat.
ART. 22
(1) În cazul în care o persoană se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute în prezenta lege, aceasta poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice. Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7.(*)
(2) Instanţa poate obliga autoritatea sau instituţia publică să furnizeze informaţiile de interes public solicitate şi să plătească daune morale şi/sau patrimoniale.
(3) Hotărârea tribunalului este supusă recursului.
(4) Decizia Curţii de apel este definitivă şi irevocabilă.”
(5) Atât plângerea, cât şi apelul se judecă în instanţă în procedură de urgenţă şi sunt scutite de taxă de timbru.”
* Art. 7 al Legii nr. 544/2001 prevede că:
„(1) Autorităţile şi instituţiile publice au obligaţia să răspundă în scris la solicitarea informaţiilor de interes public în termen de 10 zile sau, după caz, în cel mult 30 de zile de la înregistrarea solicitării, în funcţie de dificultatea, complexitatea, volumul lucrărilor documentare şi de urgenţa solicitării. În cazul în care durata necesară pentru identificarea şi difuzarea informaţiei solicitate depăşeşte 10 zile, răspunsul va fi comunicat solicitantului în maximum 30 de zile, cu condiţia înştiinţării acestuia în scris despre acest fapt în termen de 10 zile.
(2) Refuzul comunicării informaţiilor solicitate se motivează şi se comunică în termen de 5 zile de la primirea petiţiilor.
(3) Solicitarea şi obţinerea informaţiilor de interes public se pot realiza, dacă sunt întrunite condiţiile tehnice necesare, şi în format electronic.”
Buletin informativ Legea 544 din 2001
Buletin informativ – informații comunicate din oficiu (2018)
Lista informaţiilor de interes public care se comunică din oficiu, potrivit art. 5 din Legea nr. 544/2001
1. Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea Universităţii
2. Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare al instituției (toate informațiile sunt disponibile în meniul „Despre USAMV-Documentele universității”), programul de audienţe
3. Numele şi prenumele persoanelor din conducerea Instituţiei (toate informațiile sunt disponibile în meniul „Despre USAMV-Conducere”) şi ale persoanelor responsabile cu difuzarea informaţiilor publice
4. Coordonatele de contact ale Instituţiei, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de web
5. Sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil
6. Programele şi strategiile proprii
7. Lista cuprinzând documentele de interes public
8. Lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii
9. Modalităţi de contestare a deciziei instituţiei în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate
Actualizat: septembrie 2018
Raportul activității de informare publică în baza Legii nr. 544/2001 - anul 2017
Raportul activității de informare publică în baza Legii nr. 544/2001 - anul 2016
Achiziții publice
ANUNT DE PARTICIPARE LA PROCEDURA PROPRIE - SERVICII DE PROTECTIE SI PAZA
ANUNT DE PARTICIPARE la procedura de achiziție publica de Servicii pentru organizarea si desfasurarea Conferintei ’’Réunion du Bureau CONFEMEN, 15-17 Mars 2023, Bucarest, Roumanie’’
Anexa nr. 2, Cod CPV: 79952000-2 Servicii pentru evenimente
Conferinta va fi organizata în perioada 15-17 Martie 2023 de Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București, în colaborare cu Ministerul Educației Naționale
În acest sens, U.S.A.M.V.-BUCURESTI lansează procedura de achiziție publică de Servicii de organizare si desfasurare Conferinta ’’Réunion du Bureau CONFEMEN, 15-17 Mars 2023, Bucarest, Roumanie’’ prin norme procedurale interne, la care sunteți invitați să depuneți ofertă.
Prezenta invitație de participare include următoarele documente:
ANUNT DE INTENȚIE
USAMV București are intenția de a achiziționa următoarele servicii:
- Servicii de catering cod CPV: 55520000-1
- Servicii de cantină cod CPV: 55510000-8
- Servicii de servire masă, restaurant/pregătire a mâncării cod CPV: 5530000-3/553 prin încheierea unui acord cadrucu operatorul economic S.C. CAMPUS USAMV BUCUREȘTI S.R.L.
- Valoarea estimată a acordului cadru este de 3.000.000,00 lei fără TVA.
- Perioada de prestare este de 48 luni, preconizând începerea valabilității din luna septembrie 2022.
ANUNT DE PARTICIPARE LA PROCEDURA PROPRIE PRIVIND ACHIZITIA DE SERVICII ORGANIZARE EVENIMENT PRIVIND CONFERINȚA INTERNAȚIONALA - BLACK SEA AND BALKANS SECURITY FORUM
- Anunț
- Instructiuni catre ofertanti
- Caiet de sarcini
- Proiect de Contract
- Formulare si modele documente
ANUNT DE PARTICIPARE LA PROCEDURA PROPRIE - SERVICII DE PROTECTIE SI PAZA
ANUNT DE PARTICIPARE PRIVIND INCHEIEREA CONTRACTULUI DE PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA SI EXECUȚIE LUCRARI AMENAJARE/REABILITARE SPATII IN CLĂDIREA COMPLEX CANTINA
- Anunț
- Instructiuni catre ofertanti
- Caiet de sarcini
- Model de Contract
- Formulare si modele documente
- A2 Plan propus parter si etaj
Anunt de atribuire al contractului subsecvent nr.16-SD/08.06.2022
ANUNT DE PARTICIPARE IN VEDEREA ATRIBUIRII CONTRACTULUI DE FURNIZARE PRODUSE (ECHIPAMENTE) PENTRU CONSTITUIRE „PROTOTIP DE SISTEM ENERGETIC CLIMAGREEN”
ANUNT DE PARTICIPARE PRIVIND ATRIBUIREA CONTRACTULUI DE ACHIZIŢIE DE PRODUSE (ECHIPAMENTE) ÎN VEDEREA CONSTITUIRII UNEI LINII PILOT DE FABRICARE A BERII NECESARĂ ACTIVITĂȚII DE CERCETARE ȘTIINȚIFICĂ, EXPERIMENTALĂ ȘI DE DEZVOLTARE DIN USAMV BUCUREȘTI
ANUNT DE PARTICIPARE LA PROCEDURA PROPRIE PRIVIND ACHIZITIA DE SERVICII ORGANIZARE EVENIMENT ,,ANIVERSARE 170 DE ANI USAMVB”
Cod CPV: 79952000-2 Servicii pentru evenimente
- Anunț
- Instructiuni catre ofertanti
- Caiet de sarcini
- Proiect de Contract
- Formulare si modele documente
DOCUMENTAŢIE DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI DE FURNIZARE PRODUSE (ECHIPAMENTE) IN VEDEREA CONSTITUIRII UNEI LINII DE VINIFICATIE NECESARA ACTIVITATII DE CERCETARE STIINTIFICA, EXPERIMENTALA SI DE DEZVOLTARE A STAŢIUNII DIDACTICE DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU POMICULTURĂ ȘI VITICULTURĂ PIETROASA – ISTRIȚA, JUDETUL BUZAU
COD CPV : 42213000-2 – Utilaje utilizate pentru fabricarea bauturilor alcoolice sau a bauturilor pe baza de fructe
Servicii specializate pentru organizare tabără antreprenorială
Clarificări:
Servicii specializate pentru organizare vizite tematice (transport și masă)
AG57 - Achiziție bunuri
AG57 - Achiziție consumabile (papetărie)
Anunț contestaţie Servicii Pază
Prin prezenta va facem cunoscut că la procedura simplificată proprie, Anunţ publiciar nr. ADV1125026/09.01.2020, publicat în data de 09.01.2020 pe site-ul U.S.AM.V. Bucureşti, având ca obiect achiziţia de servicii de protecţie şi pază, s-au depus contestatii astfel:
- Comunicare privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de “Servicii de pază și protecţie”
- Adresa CNSC
- Decizia nr. 857 din 26.05.2020
- Contestatie Rino Guard
- Contestatie Dragostal Security
- Contestatie SGPI Security Force
ANUNT PUBLICITAR PENTRU PARTICIPARE CU OFERTA IN VEDEREA ATRIBUIRII Contractului de furnizare publicatii romanesti si publicatii straine pentru anul 2020
Anunț de participare la procedura proprie privind achiziția servicii pază
!--
Servicii de transport-cazare-catering si inchiriere locatii de instruire - POCU 117618
Servicii de business coaching si sprijin in realizarea planificărilor strategice pentru IMM - POCU 117618
POCU/299/3/14/120760 - „Pachete de materiale formare direct atribuibile sustinerii activitatii cursuri de formare, pentru 342 de cursanti”
Servicii de organizare conferinte - POCU 117183
-->
Mobilier pentru dotarea laboratorului multimedia, în cadrul proiectului POCU 379/6/21, Cod: 123458
- !--
- Procedura selecție POCU studenți -->
- Rezultatul procedurii de selecție - 27.09.2019
- Anunț selecție parteneri proiect POCU studenți !--
- Anunț selecție parteneri proiect POCU studenți -->
- Raport de evaluare POCU studenți - 25.09.2019 !--
- Procedura selecție POCU studenți
- Anunț selecție parteneri proiect POCU studenți -->
ANUNT DE PARTICIPARE la procedura de achiziție publica de Servicii pentru organizarea evenimentelor IDNEUF4
Servicii de organizare conferinte - POCU117618
POCU 120760 - Servicii de mediere și plasare pe piața muncii în cadrul proiectului
!--
POCU 117183 - Servicii Catering si cazare conferinte
POCU 117183 - Servicii de Business Coaching si Sprijin in realizarea planificarilor strategice
-->
Servicii de Business Coaching si Sprijin in realizarea planificarilor strategice pentru IMM - POCU117618
Servicii organizare conferinte POCU 117618
Anunt publicitar
Servicii de mediere si plasare pe piata muncii in cadrul proiectului POCU/299/3/14/120760
Servicii de catering in cadrul proiectului POCU/299/3/14/120760
- Decizia CNSC la contestatia depusa
- Contract
- Formulare
- Caiet de sarcini
- Documentația de atribuire
- Raportul procedurii
- Contestație
Servicii de catering in cadrul proiectului POCU/90/6.13/6.14/109308
SERVICII INFORMARE PUBLICITATE PROIECT "CONSOLIDARE, REABILITARE, MODERNIZARE, MODIFICARI INTERIOARE SI RENOVARE CLADIRE CORP B - FACULTATEA DE HORTICULTURA DIN CADRUL U.S.A.M.V. DIN BUCURESTI", COD SMIS 122018, DIN DATA DE 07.03.2019
!--
Susținerea îmbunătățirii nivelului de competențe și de calificare a șomerilor, a persoanelor inactive, a persoanelor de etnie romă și a persoanelor din mediul rural, din Regiunea București-Ilfov, prin facilitarea participării acestora la activități și măsuri integrate, inovatoare și personalizate, în vederea facilitarii si inserției pe piața muncii – “FORMARE, CERTIFICARE SI OCUPARE (MORE)”
-->
Servicii de catering in cadrul proiectului POCU/299/3/14/120760
- Contract
- Formulare
- Fișa de date
- Caiet de sarcini
- Răspuns la solicitarea de clarificări
- Rezultatul evaluării
Servicii de business coaching si sprijin in realizarea planificarilor strategice pentru IMM
Servicii cazare catering și închiriere săli organizare cursuri POCU 117617
Servicii organizare conferințe antreprenori POCU 117617
- Clarificări privind achiziția serviciilor de organizare conferințe
- Instrucțiuni ofertanți
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Contract
Servicii pază
- Adresa CNSC nr. 984 din 09.01.2019
- Decizia CNSC nr. 22 din 09.01.2019
- Contestație 21.12.2018
- Informare depunere contestatie
- Raspuns solicitare clarificari servicii paza
- Contract
- Formulare
- Fișă de date
- Caiet de sarcini
Anunț contestaţie
Prin prezenta vă facem cunoscut că la procedura simplificată proprie cu anunţ de participare publicat în data de 26.07.2017 pe site-ul U.S.AM.V. Bucureşti, având ca obiect achiziţia de servicii de protecţie şi pază, s-a depus contestaţie în data de 30.10.2017 împotriva deciziei comisiei de evaluare de respingere a unei oferte depuse în cadrul acestei proceduri.
Ataşăm la prezenta înştiinţare, contestaţia.
Anunț contestaţie
Prin prezenta vă facem cunoscut că la procedura simplificată proprie cu anunţ de participare publicat în data de 26.07.2017 pe site-ul U.S.AM.V. Bucureşti, având ca obiect achiziţia de servicii protecţie şi pază, s-a depus contestaţie împotriva deciziei comisiei de evaluare de respingere a unei oferte depuse în cadrul acestei proceduri.
Ataşăm la prezenta înştiinţare, contestaţia.
Anunț de participare la procedura simplificată proprie privind achiziția “serviciilor de protecție și pază”
- Anunț
- Documentație pentru atribuirea Contractului de Servicii de Pază
- Caiet de Sarcini
- Formulare
- Contract de Servicii
Achizitii publice – Proiect „Career path to youth labor mobility”
- Servicii cursuri leadership
- Servicii organizare eveniment informativ
- Servicii de reuniuni si conferinte organizate la hotel
- Stand brosuri
- Videoproiector
- Servicii de cazare la hotel
- Servicii de expert achiziții
- Servicii printare rollup
- Printare materiale promovare
- Achizitie flipchart
- Achizitie servicii inscriptionare tricouri
- Achizitie laptop
- Achizitie dulap lemn
- Achizitie ecran protectie
- Achizitie antivirus
- Achizitie brosura
- Achizitie comunicate de presa
- Achizitie dulap arhivare
- Achizitie servicii traducere
- Achizitie servicii transport
- Achizitie tabla magnetica
- Achizitie servicii conferinta
Va invitam sa participati cu oferte la procedura de achiziție publica “Mobilier dotare clădire Facultatea de Biotehnologii”, in conformitate cu prevederile Legii 98/2016 privind achizitiile publice, art. 104, alin. 1, lit. c) si art. 104, alin. 5, lit. a).
Data si ora limită pentru depunerea ofertelor: 18.08.2016, ora 10:00. Oferta se va depune la Registratura U.S.A.M.V. Bucureşti, cladirea Corp A Rectorat, parter, situata in bd. Mărăști 59, sector 1, Bucureşti.
Documentatia de atribuire se poate ridica gratuit de la Serviciul Achizitii intre orele 8-15, in fiecare zi de luni pana vineri. Persoana de contact: ing. Oana Gras, tel. fix 021.318.47.16, tel. mobil 0724.542.551.
Servicii de business coaching si sprijin in realizarea planificarilor strategice pentru IMM
Servicii cazare catering și închiriere săli organizare cursuri POCU 117617
Servicii organizare conferințe antreprenori POCU 117617
- Clarificări privind achiziția serviciilor de organizare conferințe
- Instrucțiuni ofertanți
- Caiet de sarcini
- Formulare
- Contract
Servicii pază
Resurse umane
- Resurse Umane
- Alegeri în structuri și funcții de conducere
- Anunturi resurse umane
- Posturi didactice vacante
- Posturi personal cercetare-dezvoltare vacante
- Anunturi examene promovare
- Alte anunturi
Resurse Umane
În privinţa valorificării eficiente a resurselor umane, vor fi avute în vedere următoarele componente principale:
- creşterea exigenţelor în recrutarea personalului;
- aprobarea de către Senatul universitar a titlurilor universitare pe baza propunerilor Comisiei de Evaluare şi Atestare constituită la nivelul Universităţii;
- reconsiderarea echilibrului între numărul personalului didactic şi cel didactic auxiliar de cercetare şi administrativ.
În legătură cu gestiunea resurselor umane, cu recrutarea şi promovarea personalului, USAMV Bucureşti îşi propune, imediat şi în perspectiva următorilor 5 ani, următoarele acţiuni importante:
- elaborarea unui program special în domeniul recrutării personalului şi acordării titlurilor universitare (condiţii, criterii cantitative şi calitative, organizarea concursurilor, soluţionarea contestaţiilor etc.);
- alocarea de fonduri pentru stagii în străinătate şi utilizarea la maximum a burselor oferite de Ministerul Educaţiei, Cercetării şi Inovării şi de alte instituţii, organizaţii şi consorţii din ţară şi din străinătate;
- flexibilizarea mobilităţii didactice şi de cercetare ştiinţifică, în sensul atragerii personalului din cercetarea ştiinţifică în activităţile didactice ale universităţii şi invers;
- instituţionalizarea în cadrul universităţii a unor activităţi de cercetare ştiinţifică pe profilul diferitelor facultăţi şi specializări acreditate autorizate provizoriu să funcţioneze în cadrul Universităţii de Ştiinţe Agronomice şi Medicină Veterinară Bucureşti;
- îmbunătăţirea substanţială a raportului dintre totalul posturilor didactice ocupate şi numărul total al posturilor didactice prevăzut în statele de funcţiuni ale universităţii; în cadrul USAMV Bucureşti, acest raport este în prezent de 50,9% şi ne propunem să-l creştem la cel puţin 60,5% ;
- numărul posturilor didactice se va reduce cu până la 5% până în anul 2013, în principal pe seama reducerii numărului de ore pe săptămână;
- pentru aceeaşi perioadă se are în vedere reducerea posturilor didactice auxiliare şi administrative cu până la 9%, prin generalizarea acţiunilor de informatizare şi eficientizarea activităţilor de secretariat şi întreţinere;
- diferenţierea sistemului de salarizare, în corelaţie cu creşterea pe plan naţional a nivelului salarizării, prin sistemul de normare, dar şi prin performanţele individuale anuale şi contribuţiile individuale sau colective la generarea de venituri pentru universitate.
Documente de lucru:
- Fişa postului (.docx)
- Fișa postului pentru atribuții suplimentare față de postul de bază (.docx)
- Raportul de evaluare (.docx)
- Fişa didactică a postului (.xls)
- Procedura operațională de acordare a gradației de merit (pdf)
- Model pontaj plata cu ora 2012-2013 (.xls)
- Model propuneri plata cu ora (.xls)
- LEGEA nr. 176 din 1 septembrie 2010 privind integritatea în exercitarea funcţiilor şi demnităţilor publice, pentru modificarea şi completarea Legii nr. 144/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Integritate, precum şi pentru modificarea şi completarea altor acte normative
- Declaraţii de avere şi interese (Anexa nr. 1 şi nr. 2)
- Procedura operațională pentru personal didatic auxiliar (pdf)
Alegeri în structuri și funcții de conducere
Concurs pentru ocuparea postului de director al Consiliului pentru Studiile Universitare de Doctorat
Concurs pentru selectarea decanilor
- Hotărârea Senatului universitar adoptată în ședința din data de 22.03.2024 privind validarea Concursului public de selectare a Decanilor, pentru un mandat de cinci ani (2024-2029) (pdf).
- Prodecanii desemnați pentru mandatul 2024-2029
- Proces verbal privind rezultatele Concursului public de selectare a Decanilor din data de 20.03.2024
- Planificarea audierii candidaților înscriși la concursul pentru selectarea decanilor
- Lista Candidaturilor depuse pentru funcția de DECAN
- Metodologie de ocupare a functiilor de conducere din USAMVB
- Calendar pentru ocuparea funcțiilor de conducere - actualizat
- Calendar
- Anexa 1 Calendar etapa V
- Formular Acord pentru sustinerea Planului Managerial al Rectorului
- Formular candidatura la concursul pentru ocuparea postului de decan
- Formular Declaratie de eligibilitate
Alegeri pentru reprezentanți în Consiliile Școlilor Doctorale
- Hotărârea Senatului universitar adoptată în ședința din data de 22.03.2024 privind validarea alegerilor pentru reprezentanți în Consiliile Școlilor Doctorale (pdf).
- Lista candidaturilor depuse pentru membrii și director în cadrul Consiliilor Școlilor doctorale IMRVA și M
- Calendar privind organizarea si desfășurarea alegerilor pentru Consiliile Școlilor Doctorale
- Regulament privind studiile universitare de doctorat din cadrul Universității de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București
- Hotărârea Senatului universitar adoptată în ședința din data de 12.12.2023 privind validarea alegerilor din data de 08.12.2023 organizate la nivelul universității pentru desemnarea Rectorului (pdf).
- Hotărârea Senatului universitar adoptată în ședința din data de 29.11.2023 privind avizarea candidaturii d-lui prof. univ. dr. CÎMPEANU Sorin Mihai pentru funcția de Rector al USAMV B (pdf).
- Alegeri Rector pentru mandatul 2024 – 2029
Candidatura pentru funcția de Rector al USAMV B:
- CÎMPEANU Sorin Mihai – CV-ul și Planul managerial
- Rezultatul alegerilor pentru reprezentarea în Senatul universitar și reprezentarea în Consiliul pentru Studii Universitare de Doctorat al USAMV B, validat în ședința Senatului universitar din data de 27.11.2023
- Rezultatul alegerilor pentru funcția de Președinte al Senatului universitar al USAMV B, validat în ședința Senatului universitar din data de 27.11.2023
- Rezultatul alegerilor la nivel de Consiliul de Facultate al USAMV B, validat în ședința Senatului universitar din data de 27.10.2023
- Rezultatul alegerilor la nivel de Departamente din Facultățile USAMV B, validat în ședința Senatului universitar din data de 29.09.2023
- Listă candidaturi depuse pentru reprezentarea în Senatul universității
- Urmare a dezbaterii proiectului Cartei universitare în comunitatea USAMV București, în datele de 10 octombrie și 16 octombrie 2023, precum și la nivelul Consiliului de Administrație, în data de 17 octombrie 2023, Senatul USAMV București a aprobat în data de 17 octombrie această formă a Cartei Universitare
- Vă informăm că dezbaterea pentru Carta USAMV B va avea loc în data de 10.10.2023, ora 12.00 în Aula Magna din cadrul Facultății de Biotehnologii. Cea de-a doua dezbatere a proiectului Cartei USAMV B va fi organizată în data de 16.10.2023, începând cu ora 18.00, în Aula Magna Corp A, Rectorat. Sunt invitați toți membrii comunității academice a USAMVB. Conform LIS nr. 199/2023 Art.15 (3) Carta universitară se elaborează și se adoptă de către Senatul universitar numai după dezbaterea în comunitatea universitară.
Anunturi resurse umane
Concurs 10.09.2024
Data limită de depunere a dosarelor: 03.09.2024, ora 15:00
- Rezultate selecție dosare
- Anunț
- Calendar
- Posturi:
- 1 post administrator șef facultate (studii superioare), perioadă nedeterminată, 8 ore/zi – Facultatea de Medicină Veterinară
- 1 post administrator financiar de patrimoniu (studii superioare), perioadă nedeterminată, 8 ore/zi – Facultatea de Management și Dezvoltare Rurală
- 1 post magaziner (studii medii), perioadă nedeterminată, 8 ore/zi – SDCDVP Pietroasa Istrita
- 2 posturi secretar facultate (studii superioare), perioadă nedeterminată, 8 ore/zi – Facultatea de Medicină Veterinară, Secretariat
- 1 post muncitor necalificat (studii medii), perioadă nedeterminată, 8 ore/zi – Facultatea de Medicină Veterinar, Departament Științe Clinice I
- 1 post tehnician (studii medii), perioadă nedeterminată, 8 ore/zi – Facultatea de Medicină Veterinară, Departament Producții Animaliere și Sănătate Publică
- 3 posturi îngrijitoare (studii generale), perioadă nedeterminată, 8 ore/zi – Serviciul Logistică, Securitate și Situații de Urgență - Compartiment Administrativ Clădiri
- 1 post tehnician (studii medii – cu diplomă de bacalaureat), perioadă nedeterminată, 8 ore/zi – Facultatea de Agricultură, Departament Științele Plantelor
- 1 post tehnician (studii medii – cu diplomă de bacalaureat), perioadă nedeterminată, 8 ore/zi – Facultatea de Agricultură, Departament Științele Solului
- 1 post laborant (studii medii – cu diplomă de bacalaureat), perioadă nedeterminată, 8 ore/zi – Facultatea de Agricultură, Departament Științele Solului
- 1 post inginer de cercetare (studii universitare), perioadă nedeterminată, 8 ore/zi – Centrul de cercetare pentru studiul calității produselor agroalimentare
- 1 post tehnician (studii medii – cu diplomă de bacalaureat), perioadă nedeterminată, 8 ore/zi – Facultatea de Medicină Veterinar, Departament Științe Clinice II
Concurs 03.09.2024
Data limită de depunere a dosarelor: 28.08.2024, ora 15:00
- Rezultatul soluționării contestațiilor
- Rezultate proba scrisă
- Rezultate selecție dosare
- Anunț
- Calendar
- Posturi:
- 2 posturi conducător auto (șofer), perioadă nedeterminată, 8 ore/zi – Serviciul Parc Auto
Concurs 07.08.2024
Data limită de depunere a dosarelor: 30.07.2024, ora 15:00
- Rezultate finale
- Rezultate interviu
- Rezultate proba scrisă/practică
- Rezultate selecție dosare
- Anunț
- Calendar
- Posturi:
- 1 post administrator financiar (studii superioare), perioadă nedeterminată, 8 ore/zi – Centrul pentru Consiliere și Orientare în Carieră- Departament de Legătură cu Mediul Preuniversitar
- 1 post șef serviciu administrativ (studii superioare), perioadă nedeterminată, 8 ore/zi – Stațiunea USAMV- SDCDA Moara Domnească
- 2 posturi îngrijitoare, perioadă nedeterminată, 8 ore/zi –Serviciul Logistică, Securitate și Situații de Urgență - Compartiment Administrativ Clădiri
- 1 post administrator patrimoniu (studii medii), perioadă nedeterminată, 8 ore/zi – Facultatea de Management și Dezvoltare Rurală
Concurs 31.07.2024
Data limită de depunere a dosarelor: 24.07.2024, ora 15:00
- Anunț
- Calendar
- Posturi:
- 2 posturi conducător auto (șofer), perioadă determinată – 1(un) an, 8 ore/zi – Serviciul Parc Auto
Concurs 11.07.2024
Data limită de depunere a dosarelor: 03.07.2024, ora 15:00
- Rezultate finale
- Rezultate interviu
- Rezultate prima probă
- Rezultate selecție dosare
- Anunț
- Calendar
- Posturi:
- 1 post administrator financiar (studii superioare), perioadă nedeterminată, 8 ore/zi - Departamentul pentru Gestiunea Proiectelor de Cercetare - Dezvoltare si Activitati Suport CDI
- 1 post inginer de cercetare (studii superioare), perioadă nedeterminată, 8 ore/zi - Centrul de cercetare pentru studiul calității produselor agroalimentare
- 1 post administrator financiar (studii superioare), perioadă nedeterminată, 8 ore/zi – Direcția Relații Internaționale și Mobilități
- 3 posturi îngrijitoare, perioadă nedeterminată, 8 ore/zi –Serviciul Logistică, Securitate și Situații de Urgență - Compartiment Administrativ Clădiri
- 1 post muncitor calificat, perioadă nedeterminată, 8 ore/zi – Serviciul Parc, Grădina Botanică, Sere și Solarii
Concurs 10.07.2024
Data limită de depunere a dosarelor: 03.07.2024, ora 15:00
- Anunț
- Calendar
- Posturi:
- 2 posturi administrator patrimoniu (studii medii), perioadă nedeterminată, 8 ore/zi – SDCDVP Pietroasa Istrița
Concurs 05.07.2024
Data limită de depunere a dosarelor: 28.06.2024, ora 15:00
- Rezultate finale
- Rezultate interviu
- Rezultate proba scrisă
- Rezultate selecție dosare
- Anunț
- Posturi:
- 1 post Cercetător stiintific GR III, perioadă determinată, 3 ore/zi - PROIECT Guideline for farm specific rules or crop-specific for mitigating pesticide impacts while ensuring sustainable agriculture LIFE 23-PRE-FR- AGROWISE implementat in cadrul USAMV Bucuresti
Concurs 04.07.2024
Data limită de depunere a dosarelor: 27.06.2024, ora 15:00
- Anunț
- Calendar
- Posturi:
- 2 posturi conducător auto (șofer), perioadă determinată – 1(un) an, 8 ore/zi – Serviciul Parc Auto
Concurs 17.06.2024
Data limită de depunere a dosarelor: 10.06.2024, ora 15:00
- Rezultate selecție dosare
- Anunț
- Calendar
- Posturi:
- 2 posturi administrator patrimoniu (studii medii), perioadă nedeterminată, 8 ore/zi – SDCDVP Pietroasa Istrița
Concurs 27.05.2024
Data limită de depunere a dosarelor: 20.05.2024, ora 15:00
- Rezultate finale
- Rezultate interviu
- Rezultate proba scrisă / practică
- Rezultate selecție dosare
- Anunț
- Calendar
- Posturi:
- 1 post muncitor necalificat, perioadă nedeterminată, 8 ore/zi – Direcția Tehnică, Tehnologia Informației și Comunicații – Serviciul Parc, Grădina Botanică, Sere și Solarii
- 1 post administrator financiar (studii superioare), perioadă nedeterminată, fracțiune de normă (4 ore/zi) - Departamentul Accesare și Monitorizare Fonduri Europene - Serviciul Strategii și Promovare Proiecte
- 1 post administrator financiar (studii superioare), perioadă nedeterminată, 8 ore/zi - Departamentul Accesare și Monitorizare Fonduri Europene - Serviciul Strategii și Promovare Proiecte
- 1 post administrator financiar (studii superioare), perioadă nedeterminată, 8 ore/zi – Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic
- 1 post tehnician (studii medii), perioadă nedeterminată, 8 ore/zi – Facultatea de Ingineria și Gestiunea Producțiilor Animaliere - Departamentul Științe Formative în Creșterea Animalelor și Industria Alimentară
- 1 post tehnician (studii medii), perioadă nedeterminată, 8 ore/zi – Facultatea de Ingineria și Gestiunea Producțiilor Animaliere - Departamentul Tehnologii de producţie şi procesare
- 1 post laborant (studii medii), perioadă nedeterminată, 8 ore/zi – Facultatea de Ingineria și Gestiunea Producțiilor Animaliere - Departamentul Tehnologii de producţie şi procesare
Examen de promovare pentru personalul didactic auxiliar și nedidactic
26.03.2024, ora 10:00
Posturi didactice vacante
Perioada determinată 2023-2024
Concursuri pentru ocuparea posturilor didactice vacante
Perioada determinată 2023-2024
- Semestrul II
- REZULTATELE FINALE ALE CONCURSULUI
- REZULTATELE ÎN URMA EVALUĂRII COMISIILOR DE CONCURS ORGANIZAT ÎN SEM. II AL ANULUI UNIVERSITAR 2023-2024 PENTRU OCUPAREA PE O PERIOADĂ DETERMINATĂ A POSTURILOR DIDACTICE VACANTE
- SITUAȚIA CANDIDAȚILOR ÎNSCRIȘI la concursul organizat în semestrul II al anului universitar 2023-2024 pentru ocuparea posturilor didactice pe o perioadă determinată CU PRIVIRE LA AVIZUL DE LEGALITATE
- CALENDARUL CONCURSULUI/ EXAMENULUI DE PROMOVARE ÎN CARIERA DIDACTICĂ organizat în semestrul al II-lea al anului universitar 2023–2024 pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante pe perioadă determinată/nedeterminată
- Baza legală:
- Anexe și formulare
- Legea Învățământului Superior 199
- Ordinul nr. 6129/2016 privind aprobarea standardelor minimale necesare și obligatorii pentru conferirea titlurilor didactice din învățământul superior, a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare, a calității de conducător de doctorat și a atestatului de abilitare
- Ordinul nr. 4106/2016 privind componența nominală a Consiliului Național de Atestare a Titlurilor, Diplomelor și Certificatelor Universitare
- Metodologie privind organizarea si desfasurarea concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice vacante
- Lista posturilor didactice și de cercetare vacante din Monitorul Oficial
- Atribuţiile/activităţile, tematica şi componenţa comisiilor de concurs aferente posturilor didactice vacante:
- Componența comisiilor de concurs
- Facultatea de Horticultură
- Departamentul Peisagistică, biodiversitate și horticultură ornamentală:
- Facultatea de Medicină Veterinară
- Departamentul de Științe Preclinice:
- Departamentul de Științe Paraclinice:
- Departamentul de Științe Clinice I:
- Departamentul de Științe Clinice II:
Nume | CV | Fișa de verificare a standardelor universității |
Lista de lucrări |
Beșleagă Sonia Lucreția | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Davidescu Roxana Mihaela | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Meluț Aurelia Elena | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Mincă Nicoleta Andreea | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Neagu Dimitrie Vlad | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Negru Elena | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Nicolae George Laurențiu | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Tiu Raluca ELena | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
- Semestrul I
- REZULTATELE FINALE ALE CONCURSULUI ORGANIZAT ÎN SEM. I AL ANULUI UNIVERSITAR 2023-2024
- REZULTATELE ÎN URMA EVALUĂRII COMISIILOR DE CONCURS ORGANIZAT ÎN SEM. I AL ANULUI UNIVERSITAR 2023-2024 PENTRU OCUPAREA PE O PERIOADĂ DETERMINATĂ A POSTURILOR DIDACTICE VACANTE
- SITUAȚIA CANDIDAȚILOR ÎNSCRIȘI la concursul organizat în semestrul I al anului universitar 2023-2024 pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante pe o perioadă determinată CU PRIVIRE LA AVIZUL DE LEGALITATE
- Calendarul concursului
- Baza legală:
- Legea Învățământului Superior 199
- Ordinul nr. 6129/2016 privind aprobarea standardelor minimale necesare și obligatorii pentru conferirea titlurilor didactice din învățământul superior, a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare, a calității de conducător de doctorat și a atestatului de abilitare
- Ordinul nr. 4106/2016 privind componența nominală a Consiliului Național de Atestare a Titlurilor, Diplomelor și Certificatelor Universitare
- H.G. nr.457/2011 privind aprobarea Metodologiei-cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare vacante din învăţământul superior
- H.G. nr.36/06.02.2013 privind modificarea Metodologiei-cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare vacante în învăţământul superior, aprobată prin H.G. nr.457/2011
- Metodologie privind organizarea si desfasurarea concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice vacante
- Anexe și formulare
- Completări la Metodologie privind organizarea și desfășurarea concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice vacante aprobate de Senatul universitar în ședința din data de 29.07.2014
- Atribuţiile/activităţile, tematica şi componenţa comisiilor de concurs aferente posturilor didactice vacante:
- Facultatea de Ingineria și Gestiunea Producțiilor Animaliere
- Departamentul de Tehnologii de producție și procesare
- Departamentul de Științe formative în creșterea animalelor și industria alimentară
- Facultatea de Biotehnologii
- Departamentul de Biotehnologii
- Facultatea de Management și Dezvoltare Rurală
- Departamentul de Management și Marketing
- Facultatea de Ingineria și Gestiunea Producțiilor Animaliere
Nume | CV | Fișa de verificare a standardelor universității |
Lista de lucrări |
Cosmescu Vlad | Descarcă | Descarcă | |
Dumitrache Alexandra | Descarcă | Descarcă | |
Moise Andrada Elena | Descarcă | Descarcă | |
Pascariu Oana Elena | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Pîrlea Georgiana Magdalena | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Smedescu Cosmina | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Arhivă:
Perioada nedeterminată 2023-2024
Concursuri pentru ocuparea posturilor didactice vacante
Perioada nedeterminată 2023-2024
- Semestrul II
- REZULTATELE FINALE ALE CONCURSULUI
- REZULTATELE ÎN URMA EVALUĂRII COMISIILOR DE CONCURS pentru ocuparea posturilor didactice vacante pe o perioadă nedeterminată, publicate în M.O. partea a III-a nr. 143/30.04.2024
- SITUAȚIA CANDIDAȚILOR ÎNSCRIȘI la concursul organizat în semestrul II al anului universitar 2023-2024 pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante pe o perioadă nedeterminată publicate în M.O. partea a III-a nr.143/30.04.2024 CU PRIVIRE LA AVIZUL DE LEGALITATE
- CALENDARUL CONCURSULUI/ EXAMENULUI DE PROMOVARE ÎN CARIERA DIDACTICĂ organizat în semestrul al II-lea al anului universitar 2023–2024 pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante pe perioadă determinată/nedeterminată
- Baza legală:
- Anexe și formulare
- Legea Învățământului Superior 199
- Ordinul nr. 6129/2016 privind aprobarea standardelor minimale necesare și obligatorii pentru conferirea titlurilor didactice din învățământul superior, a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare, a calității de conducător de doctorat și a atestatului de abilitare
- Ordinul nr. 4106/2016 privind componența nominală a Consiliului Național de Atestare a Titlurilor, Diplomelor și Certificatelor Universitare
- H.G. nr. 1339/2023 privind aprobarea Metodologiei-cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare vacante din învăţământul superior
- Metodologie privind organizarea si desfasurarea concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice vacante
- Lista posturilor didactice și de cercetare vacante din Monitorul Oficial
- Atribuţiile/activităţile, tematica şi componenţa comisiilor de concurs aferente posturilor didactice vacante:
- Componența comisiilor de concurs
- Facultatea de Ingineria și Gestiunea Producțiilor Animaliere
- Departamentul de Tehnologii de producție și procesare:
- Facultatea de Medicină Veterinară
- Departamentul de Științe Paraclinice:
- Departamentul de Științe Clinice 1:
- Departamentul de Științe Clinice 2:
- Facultatea de Îmbunătățiri Funciare și Ingineria Mediului
- Departamentul de Matematică, fizică și măsurători terestre:
- Facultatea de Management și Dezvoltare Rurală
- Departamentul de Management și Marketing:
- Departamentul de Economie, contabilitate și agroturism:
Nume | CV | Fișa de verificare a standardelor universității |
Lista de lucrări |
Badea Emanuela | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Dragomir Nela | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Dumitrescu Florin | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Fulgeanu Denisa Florentina | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Ghiță Marian | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Micșa Cătălin | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Moise Cristian | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Neagu Alexandru Gabriel | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Șerban Valentin | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Ștefan Georgeta | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Tudorache Minodora | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Turbatu Raluca Mihaela | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
- Semestrul I
- REZULTATELE FINALE ALE CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA POSTURILOR DIDACTICE VACANTE PE O PERIOADĂ NEDETERMINATĂ, PUBLICATE ÎN M.O. PARTEA A III-A NR.438/29.11.2023
- REZULTATELE ÎN URMA EVALUĂRII COMISIILOR DE CONCURS pentru ocuparea posturilor didactice vacante pe o perioadă nedeterminată, publicate în M.O. partea a III-a nr. 438/29.11.2023 CONCURS ORGANIZAT ÎN SEMESTRUL I AL ANULUI UNIVERSITAR 2023-2024
- SITUAȚIA CANDIDAȚILOR ÎNSCRIȘI la concursul organizat în semestrul I al anului universitar 2023-2024 pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante pe o perioadă nedeterminată publicate în M.O. partea a III-a nr.438/29.11.2023 CU PRIVIRE LA AVIZUL DE LEGALITATE
- Calendarul concursului
- Baza legală:
- Legea Învățământului Superior 199
- Ordinul nr. 6129/2016 privind aprobarea standardelor minimale necesare și obligatorii pentru conferirea titlurilor didactice din învățământul superior, a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare, a calității de conducător de doctorat și a atestatului de abilitare
- Ordinul nr. 4106/2016 privind componența nominală a Consiliului Național de Atestare a Titlurilor, Diplomelor și Certificatelor Universitare
- H.G. nr.457/2011 privind aprobarea Metodologiei-cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare vacante din învăţământul superior
- H.G. nr.36/06.02.2013 privind modificarea Metodologiei-cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare vacante în învăţământul superior, aprobată prin H.G. nr.457/2011
- Metodologie privind organizarea si desfasurarea concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice vacante
- Anexe și formulare
- Completări la Metodologie privind organizarea și desfășurarea concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice vacante aprobate de Senatul universitar în ședința din data de 29.07.2014
- Lista posturilor didactice și de cercetare vacante din Monitorul Oficial
- Atribuţiile/activităţile, tematica şi componenţa comisiilor de concurs aferente posturilor didactice vacante:
- Facultatea de Horticultură
- Facultatea de Ingineria și Gestiunea Producțiilor Animaliere
- Departamentul de Tehnologii de producție și procesare
- Departamentul de Științe formative în creșterea animalelor și industria alimentară
- Facultatea de Medicină Veterinară
- Departamentul de Științe Preclinice
- Departamentul de Producții Animaliere și Sănătate Publică
- Departamentul de Științe Paraclinice
- Departamentul de Științe Clinice 2
- Facultatea de Îmbunătățiri Funciare și Ingineria Mediului
- Departamentul de Mediu și Îmbunătățiri funciare
- Departamentul de Matematică, fizică și măsurători terestre
Nume | CV | Fișa de verificare a standardelor universității |
Lista de lucrări |
Nicolae Constantin | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Cotor Gabriel | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Drăgoi Mihaela | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Mihai Cosmin | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Pogurschi Elena | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Predescu Nicoleta | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Sima Adrian | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Șonea Cosmin | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Stanca Loredana | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Trașcă Teodor | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Vițălaru Bogdan Alexandru | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Arhivă:
Posturi personal cercetare-dezvoltare vacante
Concursuri pentru ocuparea posturilor didactice de cercetare-dezvoltare
Perioada nedeterminată 2023-2024
- Semestrul II
- Baza legală:
- Anexe și formulare
- Legea Învățământului Superior 199
- Ordinul nr. 6129/2016 privind aprobarea standardelor minimale necesare și obligatorii pentru conferirea titlurilor didactice din învățământul superior, a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare, a calității de conducător de doctorat și a atestatului de abilitare
- Ordinul nr. 4106/2016 privind componența nominală a Consiliului Național de Atestare a Titlurilor, Diplomelor și Certificatelor Universitare
- H.G. nr. 1339/2023 privind aprobarea Metodologiei-cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare vacante din învăţământul superior
- Metodologie privind organizarea si desfasurarea concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice vacante
- Baza legală:
- Semestrul I
- REZULTATELE FINALE ALE CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA POSTURILOR DE CERCETARE VACANTE PE O PERIOADĂ NEDETERMINATĂ, PUBLICATE ÎN M.O. PARTEA A III-A NR.438/29.11.2023
- REZULTATELE EVALUĂRII COMISIILOR DE CONCURS pentru ocuparea pe o perioadă nedeterminată a posturilor de cerecetare vacante, publicate în M.O. partea a III-a nr. 438/29.11.2023
- SITUAȚIA CANDIDAȚILOR ÎNSCRIȘI la concursul organizat în semestrul I al anului universitar 2023-2024 pentru ocuparea posturilor de cercetare vacante pe o perioadă nedeterminată publicate în M.O. partea a III-a nr.438/29.11.2023 CU PRIVIRE LA AVIZUL DE LEGALITATE
- Calendarul concursului
- Baza legală:
- Legea Învățământului Superior 199
- Ordinul nr. 6129/2016 privind aprobarea standardelor minimale necesare și obligatorii pentru conferirea titlurilor didactice din învățământul superior, a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare, a calității de conducător de doctorat și a atestatului de abilitare
- Ordinul nr. 4106/2016 privind componența nominală a Consiliului Național de Atestare a Titlurilor, Diplomelor și Certificatelor Universitare
- H.G. nr.457/2011 privind aprobarea Metodologiei-cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare vacante din învăţământul superior
- H.G. nr.36/06.02.2013 privind modificarea Metodologiei-cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare vacante în învăţământul superior, aprobată prin H.G. nr.457/2011
- Metodologie privind organizarea si desfasurarea concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice vacante
- Anexe și formulare
- Completări la Metodologie privind organizarea și desfășurarea concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice vacante aprobate de Senatul universitar în ședința din data de 29.07.2014
- Lista posturilor didactice și de cercetare vacante din Monitorul Oficial
- Atribuţiile/activităţile, tematica şi componenţa comisiilor de concurs aferente posturilor didactice vacante:
- Centru de Cercetare pentru studiul calității produselor agroalimentare
Nume | CV | Fișa de verificare a standardelor universității |
Lista de lucrări |
Butcaru Ana Cornelia | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Frîncu Mihai | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Moț Andrei | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Arhivă:
Anunturi examene promovare
Concursuri pentru promovare
2023–2024
- Semestrul II
- REZULTATELE FINALE ALE CONCURSULUI
- REZULTATELE EVALUĂRII COMISIILOR DE CONCURS pentru ocuparea pe o perioadă nedeterminată a posturilor didactice vacante propuse pentru promovare
- SITUAȚIA CANDIDAȚILOR ÎNSCRIȘI la concursul de promovare organizat în semestrul II al anului universitar 2023-2024 pentru ocuparea posturilor didactice pe o perioadă nedeterminată CU PRIVIRE LA AVIZUL DE LEGALITATE
- CALENDARUL CONCURSULUI/ EXAMENULUI DE PROMOVARE ÎN CARIERA DIDACTICĂ organizat în semestrul al II-lea al anului universitar 2023–2024 pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante pe perioadă determinată/nedeterminată
- Baza legală:
- Anexe și formulare
- Legea Învățământului Superior 199
- Ordinul nr. 6129/2016 privind aprobarea standardelor minimale necesare și obligatorii pentru conferirea titlurilor didactice din învățământul superior, a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare, a calității de conducător de doctorat și a atestatului de abilitare
- Ordinul nr. 4106/2016 privind componența nominală a Consiliului Național de Atestare a Titlurilor, Diplomelor și Certificatelor Universitare
- H.G. nr. 56/2024 privind aprobarea Metodologiei-cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare vacante din învăţământul superior
- H.G. nr. 1339/2023 privind aprobarea Metodologiei-cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare vacante din învăţământul superior
- Metodologie privind organizarea si desfasurarea concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice vacante
- Lista posturilor didactice și de cercetare vacante din Monitorul Oficial
- Atribuţiile/activităţile, tematica şi componenţa comisiilor de concurs aferente posturilor didactice vacante:
- Componența comisiilor de concurs
- Facultatea de Îmbunătățiri Funciare și Ingineria Mediului
- Departamentul Mediu și Îmbunătățiri Funciare:
- Departamentul Matematică, Fizică și Măsurători Terestre:
- Facultatea de Management și Dezvoltare Rurală
- Departamentul Management și Marketing:
- Departamentul Economie, contabilitate și agroturism:
Nume | CV | Fișa de verificare a standardelor universității |
Lista de lucrări |
Iliescu Alexandru Iulian | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Olinic Tatiana | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Panait Răzvan Cristian | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Stoicea Paula | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
- Semestrul I
- REZULTATELE FINALE ALE CONCURSULUI pentru ocuparea pe o perioadă nedeterminată a posturilor didactice vacante propuse pentru promovare publicate pe site-ul usamv
- REZULTATELE EVALUĂRII COMISIILOR DE CONCURS pentru ocuparea pe o perioadă nedeterminată a posturilor didactice vacante propuse pentru promovare
- SITUAȚIA CANDIDAȚILOR ÎNSCRIȘI la concursul de promovare organizat în semestrul I al anului universitar 2023-2024 pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante pe o perioadă nedeterminată CU PRIVIRE LA AVIZUL DE LEGALITATE
- CALENDARUL CONCURSULUI organizat în semestrul I al anului universitar 2023-2024 pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante prin concurs/examen de promovare în cariera didactică pe perioadă determinată/nedeterminată
- Baza legală:
- Legea Învățământului Superior 199
- Ordinul nr. 6129/2016 privind aprobarea standardelor minimale necesare și obligatorii pentru conferirea titlurilor didactice din învățământul superior, a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare, a calității de conducător de doctorat și a atestatului de abilitare
- Ordinul nr. 4106/2016 privind componența nominală a Consiliului Național de Atestare a Titlurilor, Diplomelor și Certificatelor Universitare
- H.G. nr.457/2011 privind aprobarea Metodologiei-cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare vacante din învăţământul superior
- H.G. nr.36/06.02.2013 privind modificarea Metodologiei-cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare vacante în învăţământul superior, aprobată prin H.G. nr.457/2011
- Metodologie privind organizarea si desfasurarea concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice vacante
- Anexe și formulare
- Completări la Metodologie privind organizarea și desfășurarea concursurilor pentru ocuparea posturilor didactice vacante aprobate de Senatul universitar în ședința din data de 29.07.2014
- Atribuţiile/activităţile, tematica şi componenţa comisiilor de concurs aferente posturilor didactice vacante:
- Facultatea de Agricultură
- Facultatea de Biotehnologii
- Departamentul Biotehnologii:
- Departamentul Biotehnologii Industriale:
Nume | CV | Fișa de verificare a standardelor universității |
Lista de lucrări |
Diguță Filofteia Camelia | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Dușa Mirela | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Popa Aglaia | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Popescu Paul Alexandru | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Ranga Ioan Nicolae | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Toma Radu Cristian | Descarcă | Descarcă | Descarcă |
Arhivă: