Anunț!
Activitatea biroului de ridicare diplome este suspendată până joi, 7 octombrie 2021.
Cei care au avut programare vor fi contactați telefonic pentru o reprogramare în următoarele zile.
Vă mulțumim pentru înțelegere!
CAMPANIE DE VACCINARE ÎMPOTRIVA COVID-19
Pe data de 27 decembrie 2020 a început, la nivel național, campania de vaccinare anti COVID-19. Toate informațiile utile le puteți găsi pe https://vaccinare-covid.gov.ro/
În cadrul platformei sunt informații oficiale, actualizate continuu, referitoare la etapele vaccinării, grupuri prioritare și centrele de vaccinare.
Fiecare persoană se poate programa pentru vaccinare direct pe Platforma națională #ROVACCINARE – https://vaccinare-covid.gov.ro/
În atenția studenților USAMV!
Activitățile didactice pentru programele de studii organizate în cadrul USAMV București, în semestrul al II-lea al anului universitar 2020 – 2021, începând cu data de 22 februarie, se vor desfășura după cum urmează:
- Studiile universitare de Licență:
- Exclusiv online - orele de curs
- Prezență fizică - lucrările practice. Acestea se vor desfășura prin rotație, câte 2 ani de studii, odată la 7 săptămâni. (Orarul detaliat îl găsiți pe paginile facultăților conform anexei)
- Studiile universitare de Master
- Activitățile didactice se vor derula online.
- Toate activitățile cu prezență fizică se vor desfășura conform normelor de siguranță în vigoare, impuse pentru prevenirea îmbolnăvirii cu virusul SARS-COV-2.
- Programarea privind cazarea în căminele din campusurile universității va fi transmisă începând de luni, 15 februarie, pe canalele de comunicare oficiale USAMV.
Vă așteptăm cu forțe proaspete în semestrul II!
Publicăm spre informare ordinul comun nr. 3.235/93/4.02.2021 al ministrului educației și al ministrului sănătății pentru aprobarea măsurilor de organizare a activității în cadrul unităților/instituțiilor de învățământ în condiții de siguranță epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-CoV-2.
Consiliul de Administrație al Universității de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București a decis continuarea activității academice, exclusiv în sistem online, prin platformele specifice, deja comunicate.
Decizia vizează o perioadă de 14 zile, intre 11 ianuarie - 24 ianuarie 2021, urmând ca, în funcție de evoluția situației, să se decidă.
Serviciile administrative ale #USAMV vor fi asigurate în continuare, atât online, cât și față în față în situațiile în care se impune prezența fizică.
Consiliul de Administrație al Universității de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București a decis continuarea activității academice, exclusiv în sistem online, prin platformele specifice, deja comunicate.
‼️ Decizia vizează perioada 30 noiembrie - 20 decembrie 2020, urmând ca, în funcție de evoluția situației, să se decidă.
Serviciile administrative ale #USAMV vor fi asigurate în continuare, atât online, cât și față în față în situațiile în care se impune prezența fizică.
Consiliul de Administrație al Universității de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București a decis derularea activității academice, în continuare, exclusiv în sistem online, prin platformele specifice, deja comunicate.
‼️ Decizia vizează o perioadă de 14 zile (16-29 noiembrie 2020), urmând ca, în funcție de evoluția situației, sa se decidă dacă perioada mai sus menționată se va prelungi.
Senatul Universității de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București a decis derularea activității academice, în continuare, exclusiv în sistem online, prin platformele specifice, deja comunicate.
‼️ Decizia vizează o perioadă de 14 zile (2-15 noiembrie 2020), urmând ca, în funcție de evoluția situației, sa se decidă dacă perioada mai sus menționată se va prelungi. Serviciile administrative ale #USAMV vor fi asigurate în continuare, atât online, cât și față în față în situațiile în care se impune prezența fizică.
Dragi studenți și cadre didactice, membrii ai comunității academice USAMV București. Pe fondul creșterii numărului de persoane infectate cu noul Coronavirus și al intrării municipiului București în scenariul roșu, în conformitate cu reglementarile legale, Senatul USAMV București a decis ca activitatea educațională să se deruleze INTEGRAL ONLINE timp de 14 zile, începând cu data de luni, 19 octombrie, până luni 2 noiembrie.
Fiecare Facultate va anunța șefii de an/grupă de modalitățile alese de comunicare și predare. Vă rugăm sa verificați adresele dvs. de mail și grupurile de WhatsApp oficiale.
Laboratoarele și toate lucrările practice se vor derula online. Deplasarea în București NU este necesară și nici recomandată.
Dorim să vă remintim că cea mai importantă armă pe care o avem în combaterea acestei pandemii este adoptarea unui comportament responsabil la nivel individual, prin respectarea celor mai importante măsuri de prevenție:
✅Purtarea măștii este obligatorie în toate spațiile exterioare sau interioare comune. Masca trebuie purtată corect!
✅Igienizarea frecventă a mâinilor dupa contactul cu mediul extern și evitarea atingerii fetei fără spălare/dezinfectare în prealabil.
✅Evitarea locurilor aglomerate și păstrarea distanței de minim 2 metri față de persoanele din jurul nostru.
Doar împreună vom putea traversa această criză fără precedent!
Priorități adoptate la nivelul USAMV București pe parcursul pandemiei COVID-19:
- Siguranța și sănătatea studenților, cadrelor didactice și a întregului personal USAMV București;
- Procesul de învățământ și finalizarea anului universitar 2019/2020;
- Preocuparea pentru situația socială a fiecăruia dintre studenții USAMV București.
USAMV București face următoarele precizări:
- Principala grijă în această perioadă dificilă este PROTECȚIA și SIGURANȚA studenților și a tuturor celorlalte persoane care trebuie să conviețuiască și să își desfășoare activitatea în cadrul unui campus SIGUR!
- Situația socială a studenților este un factor esențial pentru conducerea USAMV București în luarea deciziilor.
- Suntem îngrijorați și analizăm cu mare atenție toate solicitările studenților și ale angajaților USAMV București pentru identificarea celor mai bune soluții care să țină în primul rând de SIGURANȚA dar și de condiția socială a fiecăruia. Aspectul economic al actualei situații este un element care vine acum într-o ordine a priorităților mult după aspecte ce țin de siguranță, de continuarea procesului de învățământ și de atenția acordată condiției sociale a fiecărui student. USAMV București face eforturi mari sub acest aspect pentru ca funcționarea sa să se desfășoare în parametri cât mai aproape de așteptări, în condițiile dificile date.
În consecință, s-au luat următoarele decizii:
Eliberarea camerelor din căminele studențești se va realiza în mod organizat, cu programare, sub stricta observație a personalului administrativ. Începând de luni, 18 mai, se va lua legătura cu fiecare student astfel încât să se genereze un program pentru preluarea lucrurilor personale și predarea camerelor. Nu vor avea acces simultan mai mult de 7 studenți/palier.
Niciun student nu va plăti absolut nimic pentru perioada pentru care nu a beneficiat efectiv de cazare. Pentru luna martie nu constituie obligație de plată perioada ulterioară decretării stării de urgență decât pentru studenții care au locuit pe perioada stării de urgență în căminele USAMV București pe baza unor motive temeinic justificate.
Cei care au realizat deja aceasta plată ori vor fi rambursați pe baza unei simple cereri, ori vor beneficia de luarea în considerare a respectivelor sume/diferențe în contul cazării de anul universitar următor (variantă recomandată).
Se va analiza situația socială și necesitatea asigurării în continuare a cazării pentru persoanele care prezintă motive temeinice (au locuit în cămin și în perioada stării de urgență, au deja un loc de muncă ce necesită obligatoriu prezența lor sau orice alt motiv justificat ce impune șederea). După centralizarea cererilor se va anunța ce cămine vor putea rămâne deschise, respectându-se strict regulile de distanțare socială.
Acest regim de funcționare a căminelor studențești din campusul USAMV București este valabil în perioada 15 mai - 31 Iulie, sub rezerva posibilității de apariție a unor reglementări/obligații legale mai restrictive.
Cardurile de acces în cămine se vor anula integral, urmând a fi introduse în baza de date strict persoanele cărora li se va permite cazarea.
PURTAREA MĂȘTII de protecție în spațiile interioare comune (holuri, băi, bucătării) va deveni OBLIGATORIE precum și alte măsuri de protecție pentru SIGURANȚA și SĂNĂTATEA studenților și a angajaților USAMV București, măsuri ce vor fi asumate de către persoanele cazate, iar a căror nerespectare va atrage pierderea imediată a locului în cămin.
Facem precizarea că aceste măsuri nu au putut fi dispuse înainte de data de 15 mai, deoarece ele au trebuit corelate cu legislația valabilă în perioada stării de alertă, iar USAMV București este și va fi în continuare receptivă la absolut toate observațiile și nevoile studenților și angajaților săi, însă avem rugamintea de a da dovadă de înțelegere pentru traversarea în condiții de SIGURANȚĂ a acestei perioade.
În funcție de evoluția pandemiei vom reveni cu precizări suplimentare.
De asemenea, vom reveni cu detalii procedurale, pe măsură ce vom colecta date reale/opțiunile și observațiile studenților și angajaților USAMV București!
Dacă măsurile de siguranță și distanțare socială nu vor fi respectate și vor surveni situații grave sau va exista riscul apariției iminente a unor circumstanțe agravante, USAMV București își rezervă dreptul de a închide TOTAL căminele studențești - situație total nedorită.
Această perioadă dificilă va putea fi traversată cu bine numai împreună, dând dovadă de o înțelegere corectă a situației.
Sursa: Grupul de Comunicare Strategică