Va invitam sa participati cu oferte la procedura privind atribuirea contractului de achizitie publica ”PACHET SERVICII HOTELIERE, TRANSPORT AERIAN, RUTIER DE PASAGERI SI ASIGURARE MEDICALA”, in cadrul proiectului „AgriCons-AgriTin” – Centru pilot de dezvoltare a specialistilor in domeniul agricol”.
Termenul limita de depunere a ofertei este 23.11.2015, ora 10.00, la sediul Autoritatii Contractante.
Prezenta procedura este organizata in temeiul Art. 16 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
In urma unor solicitari de clarificari primite de la un operator economic, posibil ofertant, raspundem astfel:
1. Solicitare: Va rugam sa ne transmiteti care este termenul de plata al facturii.
Raspuns: Valoarea serviciior prestate se factureaza dupa incheierea procesului-verbal de receptie a serviciului, urmand a fi platite in termen de 30 de zile dupa data primiri facturii de catre U.S.A.M.V. din Bucuresti.
—————————————————–
2. Solicitare: Va rugam sa precizati daca transportul terestru intern de 150 km este pentru o zi (tur-retur) sau pentru o cursa, respectiv 150 km tur si 150 km retur.
Raspuns: Transportul terestru intern reprezinta transportul intern de 150 km pentru o zi tur-retur.